Is it true?

God kväll!

Nu är jobbar helgen till ända, endast måndag och tisdag kvar innan en dags ledighet :)

Helgen har gått bra, dock har jag börjat bli väldigt dotter-sjuk. Vill inte att hon ska vara hemifrån. Det var så ensamt här hemma igår när det endast var jag. Usch, alldeles för tyst!

Men nu ska vi mysa i flera flera dagar innan hon ska sova borta igen haha. Vet dock inte vad jag ska göra till helgen. Kanske bara vara.

Haha det är söndag kväll och jag börjar redan "planera" nästa helg! Snacka om att leva i nuet haha.

Nu ska jag ta en knäckemacka med messmör och ost och sen sova. Man blir trött av att jobba långa dagar en hel helg.

Puss på pannan mina pärlor!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0